Kwaliteit

Bij Nitzana vinden we het belangrijk goede zorg te leveren. Goede zorg betekent allereerst zorg vanuit het hart, met aandacht voor de ander en in wederkerigheid. We maken hierbij gebruik van de presentietheorie en het 8 fase model van Movisie.

Jaarlijks vindt er een externe toetsing plaats vanuit de wettelijk gestelde kaders. Sinds 2018 zijn wij gecertificeerd volgens het ‘Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector (HKZ KO ).

Klachtenregeling

We doen ons uiterste best om goede zorg te bieden en alle administratieve procedures correct af te wikkelen. Heb je een verbeterpunt of een klacht, laat het ons weten. Samen proberen we een oplossing te vinden.

Ben je niet tevreden over de klachtbehandeling van Nitzana of wil je jouw klacht rechtstreeks voorleggen aan een externe onafhankelijke klachtencommissie, neem dan contact op met Klachtenportaal Zorg.

Download hier de klachtenregeling

 

Jaarverantwoording 2020

Het meest recente maatschappelijk jaarverslag en de jaarrekening van Nitzana kunt u hier inzien.
Ook vindt u de ANBI jaarverantwoording 2020  (Publicatieplicht Zorginstellingen